FAQ
Welkom bij onze FAQ-sectie, waar we antwoorden bieden op de meest gestelde vragen over onze producten en services. Of je nu informatie zoekt over de kwaliteit en herkomst van onze extensions, advies nodig hebt over het gebruik en onderhoud, of vragen hebt over bestellingen en leveringen, hier vind je alle antwoorden. We zijn er om je te helpen de beste ervaring met onze producten te garanderen
Productinformatie & Gebruik
Doordat wij nauw betrokken zijn bij het productieproces van de hairextensions, hebben wij de mogelijkheid om de kwaliteit te bepalen die wij willen gebruiken voor onze extensions. Wij gebruiken enkel onbewerkt (virgin) haar, dat remy gesorteerd is (de schubben liggen in dezelfde richting) en vrij van siliconen! Het haar knoopt niet en is zijdezacht. Daarbij kunnen onze extensions gekleurd worden, want de kwaliteit is subliem en laat dit toe. Uiteraard alleen met professionele verf, en hierin zullen we je in het begin begeleiden om dit op de juiste manier te doen.
Wij gebruiken haar uit India. Dit haar wordt geofferd in tempels en verkocht aan ons. De opbrengst hiervan gaat terug naar de gemeenschap.
35 cm, 45 cm en 55 cm.
Wij raden de extensionslijn van Brazilian Bond Builder aan. Deze producten zijn afgestemd op hairextensions en bieden de voeding die het haar nodig heeft. Om het haar te ontwarren, gebruik je The Brush. Zie ook de care guide.
Het is van groot belang dat je producten vermijdt met butylmethoxydibenzoylmethane, Parsol, of avobenzone. Deze ingrediënten zorgen voor verkleuringen en drogen het haar erg uit. Behandel de extensions zorgvuldig en met de juiste producten.
6-8 weken kunnen de extensions blijven zitten, waarna ze vervolgens opnieuw geplaatst kunnen worden. Het haar gaat, bij goed gebruik, 1 jaar tot soms wel 1,5 jaar mee!
Wij hebben heel selectief gekeken naar de kleuren die nodig zijn. Veel van onze kleuren mengen perfect met verschillende tinten. Wanneer je niet uitkomt met de kleur, heb je de mogelijkheid om de extensions zelf te kleuren. Hierdoor heb je een enorme vrijheid in kleurkeuze en hoef je de kleur van jouw klant niet aan te passen aan de extensions. Daarbij proberen wij zo ‘schoon’ mogelijk te werken, door minder vervuiling door overmatige, onnodige productie.
Bestelling, Levering & Retourneren
Ja, dat kan zeker. Wanneer de verpakking ongeopend is, kun je jouw bestelling omruilen voor een andere kleur.
Wanneer je een bestelling plaatst voor 12:00 uur ’s middags, dan verzenden wij dezelfde dag nog. Echter, wij zijn afhankelijk van de bezorgdiensten en kunnen niet garant staan voor hun levertijden.
Wij leveren alleen aan stylisten met een fysieke salon, die ingeschreven staan bij de Kamer van Koophandel en in het bezit zijn van een BTW-nummer. Dit omdat wij enkel en alleen met professionals willen samenwerken en de exclusiviteit willen behouden.
Ja, korting is mogelijk bij grote bestellingen vanaf €15.000,-.
Ondersteuning & Training
Ja, natuurlijk! Neem vrijblijvend contact met ons op en wij plannen een afspraak.
Absoluut! Het is belangrijk dat je weet hoe je extensions op de juiste manier plaatst om geen schade aan het eigen haar aan te brengen. Wanneer je een startpakket bij ons afneemt, krijg je hier gratis een training op locatie bij. Een training is natuurlijk ook apart te boeken.
Service & Garantie
Bij The Hair Agency zijn we trots op de absolute topkwaliteit van onze extensions. Door uitgebreide tests over meerdere jaren hebben we de duurzaamheid van onze producten kunnen verifiëren. We staan dan ook volledig achter de kwaliteit en levensduur van onze extensions. Mocht je echter het gevoel hebben dat er iets niet in orde is met de extensions, dan horen we dat graag direct van je.
Het is onze ervaring dat problemen vaak ontstaan door onjuist gebruik of verzorging van de extensions. Voorbeelden hiervan zijn het gebruik van verkeerde producten, zoals shampoo van een hotel of een serum aanbevolen door een vriendin, en stylingtools die te heet worden zonder hittebescherming of het haar dat niet goed droog is voor het stijlen of krullen. Deze situaties benadrukken het belang van het volgen van onze verzorgingsadviezen.
We adviseren altijd om onze meegeleverde brochure zorgvuldig door te lezen en de aanwijzingen op te volgen. Dit helpt om je extensions in optimale conditie te houden. Mocht je desondanks denken dat het probleem niet te wijten is aan de manier waarop de extensions zijn behandeld, vragen we je vriendelijk om ze naar ons terug te sturen. Wij zullen dan samen met onze fabriek een grondig onderzoek instellen. In ons laboratorium kunnen we precies vaststellen wat de oorzaak van het probleem is. Mocht blijken dat het om een productiefout gaat, dan krijg je direct nieuwe toegestuurd.
Dat kan per e-mail, WhatsApp, telefoon, of via een DM op Instagram. Bellen gaat het snelst, dus als jouw vraag dringend is, bel dan even.